گفتگو با عشق گفتگو با عشق .

گفتگو با عشق

كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي

كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي

امروزه استفاده از خدمات برش ليزر در صنايع مختلف از جمله تابلوسازي مرسوم شده است  . با پيدايش دستگاه هاي برش ليزر جهت برش دادن ورق هاي پلكسي و پي وي سي در حوزه تابلوسازي و برش طرح هاي ترسيم شده توسط نرم افزارهايي همچون كرل يا اتوكد و پياده سازي طرح ها توسط دستگاه هاي برش ليزري بر روي اين ورق ها ، كارها بسيار آسانتر شده است ، درواقع برش ليزري مواد مختلف را با سرعت و دقت بالايي برش مي دهد و مي توان از دستگاه هاي برش براي برش اكثر فلزات از جمله استيل ، فولاد ، آهن ، آلومينيوم ، چوب ، پلاستيك ، شيشه ، سراميك و ساير موارد استفاده نمود . استفاده از خدمات برش ليزر به جاي برش توسط دست تابلوساز كارها را سريعتر و آسانتر نموده است و ساخت حروف برجسته مورد استفاده در تابلوهاي تبليغاتي از جنس چوب ، پلكسي ، پلاستيك كه در گذشته توسط دست انجام مي گرفت و مدت زمان زيادي صرف برش هر يك از حروف مي شد امروزه براحتي توسط دستگاه برش ليزر انجام مي پذيرد . ساخت تابلوهاي تبليغاتي ليزري با استفاده از قطعات پلكسي گلاس بيشترين كاربرد را در اماكن اداري و نمايشگاهي دارند . علاوه بر آن دستگاه هاي ليزر به جاي كاتر پلاتر نيز عمل مي كنند و ديگر نيازي به خريد كاتر پلاتر نيست .

از جمله كاربردهاي برش ليزري در تابلوسازي مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  • برش ليزر حروف براي ساخت انواع تابلو مغازه و تابلو فروشگاهي همچون تابلو چلنيوم
  • برش ليزري فلزات همچون طلا ، نقره ، پلاتين ، استيل ، مس ، برنج ، آلومينيوم و آهن
  • برش ليزري غيرفلزات مانند چوب ، چرم ، MDF ، پارچه ، كاغذ ، مقوا ، پلكسي
  • ساخت تابلوهاي ليزري همچون حكاكي نوشته يا آرم بر روي تابلو تبليغاتي ، حكاكي طرح ها و خلق ايده هاي هنري بر روي تابلو
  • برش حروف برجسته براي ساخت انواع تابلوهاي تبليغاتي همچون تابلو استيل ، تابلو چلنيوم ، تابلو نئون پلاستيك ، ساخت مهر با دستگاه ليزر

 

منبع : تابلو الماس


برچسب: كاربردهاي برش ليزري فلزات و غير فلز در تابلوسازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۱:۰۷ توسط:saman موضوع:

نكته مهم در طراحي فضاي كار اشتراكي

نكته مهم در طراحي فضاي كار اشتراكي

وبلاگ مقالات 10 نكته مهم در طراحي فضاي كار اشتراكي

طراحي فضاي كار اشتراكي

فضاي كار اشتراكي

 

طراحي فضاي كار اشتراكي از حياتي‌ترين اقداماتي است كه مي‌بايست قبل از شروع فعاليت فضاي كار به آن توجه شود. اگر شما فضاهاي گوناگوني را براي افرادي با وضعيت مالي متفاوت و نيازهاي مختلف آماده كنيد؛ شانس بسيار بالاتري براي جذب افراد خواهيد داشت. در اينجا ?? نكته از مهمترين نكات طراحي فضاي كار اشتراكي را در اختيارتان قرار مي‌دهيم:

?. واي فاي و اتصالات سيمي را فراهم كنيد

برخي از افراد به اتصالات سخت افزاري نياز دارند. برخي ديگر، به خصوص در فضاهاي كار اشتراكي باز، با واي فاي هم نيازشان برطرف مي‌شود. هر دو گزينه را براي جذب بيشتر افراد حرفه‌اي فراهم كنيد. (به ياد داشته باشيد براي فضاهايي با اتصالات سخت افزاري ممكن است هزين? بيشتري صرف شود.)

?. در طراحي فضاي خود براي داشتن انبار برنامه ريزي كنيد

برخي از اعضاي شما به انباري با كمدهاي داراي قفل نياز دارند. ساير اعضا تمامي اطلاعاتشان را در لپ تاپ يا تبلت خود نگه خواهند داشت. انبار با كمدهاي داراي قفل را براي كساني كه مي‌خواهند اقلام خود را در آن قرار دهند فراهم كنيد.

?. همه تخم مرغ‌هايتان را در يك سبد قرار ندهيد

شما به عنوان متصدي فضاي كار، فضا را از موجر اجاره مي‌كنيد، نسبت به ايجاد يك فضاي بزرگ طي زماني طولاني متعهد مي‌شويد و آن را بر اساس تعهدات بسيار كوتاه مدت به بخش‌هاي كوچك‌تر تقسيم مي‌كنيد.

اين موضوع مهم است كه بخش بزرگي از درآمدتان به هيچ مجموعه/عضوي وابسته نباشد. اينگونه، اگر فرد يا شركتي را از دست بدهيد، تاثير مهمي در شغلتان نخواهد داشت. شما با تكيه نكردن زياد به يك يا دو مجموعه درآمد خود را تثبيت مي‌كنيد.

?. از فضاي باز غافل نشويد

يكي از عناصر مهم طراحي يك فضاي كار اشتراكي، ايجاد يك حياط با فضايي باز به عنوان قلب فضا است. اين محيط قلب تپنده فضاي شماست و اعضاي دفتر شما را از منزوي شدن دور نگه مي‌دارد. عموما افرادي كه خواهان انرژي و ارتباط هستند در يك فضاي كار اشتراكي مشغول به كار مي‌شوند؛ بنابراين از طراحي فضايي با راهروهاي طولاني و تاريك خودداري كنيد.

?. يك فضاي گرم و صميمي ايجاد كنيد

به افراد كمك كنيد هنگامي كه در فضاي كاري شما به سر مي‌برند حس كنند كه در فضاي گرم و صميمي‌اي هستند. يك شيوه براي ايجاد چنين فضايي افزودن عناصر انساني همچون گياهان، آثار هنري و چند جاي دنج و گرم و نرم براي نشستن است. به خاطر داشته باشيد كه در فضاي شما افراد نزديك به هم كار مي‌كنند، پس مطمئن شويد كه فضايي با سقفي بلند انتخاب كرده‌ايد. سقف بلند باعث مي‌شود حس كنيم كه فضا جادار و باز است و كاركردن بسيار راحت‌تر است.

 

?. در طراحي فضاي كار اشتراكي به ابعاد توجه كنيد

شما براي ايجاد يك فضاي كار اشتراكي كارآمد و باثبات، به طراحي مناسب فضا نياز داريد. اگر فضاهاي مختلفي فراهم كنيد، مي‌توانيد حرفه‌هاي بيشتري را جذب كنيد. نمونه‌هاي اولي? مورد استفاده عبارتند از:

  • ميز كار اختصاصي: ? × ? با محفظ? داراي قفل. ميزهاي اختصاصي معمولاً داراي يك محفظه متصل در زير ميز هستند.
  • ايستگاه كاري: ? × ايستگاه‌هاي كاري داراي فضاي داراي قفل و يك اتصال سخت افزاري هستند. همچنين داراي يك كابينت براي فايل‌ در زير ميز و گاهي يك كابينت هوايي هم هستند. آن‌ها بايد يك تلفن نيز داشته باشند.
  • دفاتر: با وجود اينكه به طور مكرر در فضاهاي همكاري دفاتر كوچك‌تري را مي‌بينيد، ما با دفتر ??×? براي ?-? نفر و ??×?? براي ?-? كار مي‌كنيم. اتاق‌هاي گروهي براي گروه‌هاي بزرگ‌تر هم مهم هستند.

يادآوري: اطمينان حاصل كنيد كه تركيبي از گزينه‌هاي فضاي كاري را بكار برده‌ايد. فراهم كردن هم? قسمت‌هاي فوق راه خوبي براي جذب اعضايي از هم? گروه‌ها است.

?. پيش از خريد بدانيد به چه اثاثيه‌اي نياز داريد

قبل از آنكه بدانيد به دنبال چه چيزي هستيد از خريد اثاثيه براي فضاي كار خودداري كنيد.

انداز? چيزي كه براي هر قسمت نياز داريد و نحو? توزيع ايستگاه‌هاي كاري را بدانيد.

اثاثيه‌اي را تنها به اين علت كه خوب به نظر مي‌رسد يا دوستش داريد نخريد.

شما مي‌بايست اثاثيه‌اي را بخريد كه يك نياز و هدف خاص در فضاي شما را برآورده كند

و ظاهر خوبي هم داشته باشد.

?. طراحي‌هاي لازم براي نور فضا را انجام دهيد

اگر دفتري با يك پنجره داريد، مي‌توانيد هزين? بيشتري صرف آن كنيد.

اما اگر پنجره‌هاي تمام محيط را برداريد، فضاي كار اشتراكي خود را بسيار ناخوشايند مي‌كنيد.

توزيع نور در كل فضا را اولويت قرار دهيد تا محيط را جذاب و روشن كنيد.

ديوارهاي شيشه‌اي گزينه‌اي عالي هستند.

اما به ياد داشته باشيد افراد به اين دليل در دفاتر كار مي‌كنند تا اندكي حريم خصوصي خود را حفظ كنند.

افزودن پرده‌هايي نازك با طرح‌هايي جالب، با وجود اينكه به افراد امكان حفظ حريم خصوصي‌شان را مي‌دهد،

مي‌تواند فضاي شما را روشن و باز نگه دارد.

(اين كار همچنين باعث مي‌شود افراد ديگر پرده كركره‌ها يا پرده‌هايي كه ممكن است

با طراحي‌اي كه شما مي‌خواهيد همخواني نداشته باشند را تقاضا نكنند).

 

?. فضايي با بخش‌هاي متفاوت ايجاد كنيد

سعي كنيد كه تنها يك فضاي باز و بزرگ ايجاد نكنيد.

شما مي‌خواهيد افراد حس كنند در محيط‌هاي خصوصي خود هستند.

محل‌هايي با قوانين كتابخانه‌اي يا محل‌هايي ديگر كه افراد مي‌توانند آنجا شلوغ‌تر باشند ايجاد كنيد؛

محل‌هاي معيني براي اوقات استراحت ايجادكنيد؛

محل‌هاي معيني را براي آشپزخانه ايجاد كنيد.

توجه كنيد: فراموش نكنيد فضايي براي پرينتر، كابين تلفن و صندوق پست بسازيد.

??. پريزهاي زيادي تعبيه كنيد

اين موضوع در يك فضاي كاري بسيار مهم است كه شما همه جا دسترسي به برق را فراهم كنيد.

اگر اعضا بتوانند به راحتي كامپيوترها و ابزار خود را شارژ كنند، در يك جا تجمع نخواهند كرد.

مطمئن شويد در هر جايي كه ممكن است كسي بنشيند پريز وجود داشته باشد.

ميزهاي كتابخانه‌اي اين امر را بسيار تسهيل مي‌بخشند.

برق مي‌تواند در سرتا سر ميز مورد استفاده قرار گيرد

و بسياري از افراد اين نوع نشستن را در محيط‌هاي همكاري باز ترجيح مي‌دهند.

 

براي افرادي كه مي‌خواهند در يك فضاي كار اشتراكي مستقر شوند امكانات و فضا دو پارامتر تعيين‌كننده است پس با توجه به اين موارد مي‌توانيد براي خود مزيت رقابتي ايجاد كنيد.

آدرس ما در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir


برچسب: نكته مهم در طراحي فضاي كار اشتراكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۲:۱۵ توسط:saman موضوع:

نكات مهم در نصب شيرآلات بهداشتي

نكات  مهم در نصب شيرآلات بهداشتي

 

قطع كننده و وصل كننده هاي جريان آب كه در انتهاي لوله هاي آب مجتمع قرار دارند و وظيفه ي تنظيم و تركيب و توزيع آب گرم و سرد را برعهده دارند، شيرآلات در طرح ها و انواع مختلفي در آشپزخانه، سرويس هاي بهداشتي حمام و توالت و ساير مكان هاي مورد نياز نصب مي گردند.

 

از اقسام قديمي و جديد شيرآلات ميتوانيم به  نوع ساده، كلاسيك، پدالي، چشمي و اهرمي را نام برد كه هريك بسته به انتخاب شما در رنگ و ظاهر و نمونه هاي مختلف با قيمت ها و مزايا و معايب مخصوص به خود وجود دارند و همچنين برندهاي مختلف ايراني و خارجي از شيرآلات در بازار موجود مي باشند.

 

h951_image1.jpg

 

شيرآلات چشمي به دليل مزيت هايي كه دارند و جديد بودنشان بسيار مورد توجه قرار دارند.

آلياژهاي شيرآلات از جنس فلز برنج و سرب خشك مي باشند كه روكش آنها متفاوت  و مختلف است، روكش هاي به كار رفته معمولا از جنس برنز، مس، استيل و برنج مي باشند.

 

 

 

يكي از خدمات ما عرضه وسايل كاربردي و تخصصي ساختماني و شيرآلات مي باشد، براي اطلاعات بيشتر و ديدن نمونه هاي بيشتر به سايت چلونگر سر بزنيد.

 

 

 

?- ارتفاع نصب شيرآلات بهداشتي

 

متاسفانه بسياري از نصاب ها به ارتفاع مجموعه شيرآلات بهداشتي توجه خاصي ندارند. غافل از اينكه ارتفاع كم باعث مشكلاتي در ستون فقرات و گردن مي شود. زيرا بلند بودن و يا كوتاه بودن محل نصب شيرها براي افرادي كه مرتبا با آنها سر  و كار دارند باعث مي شود يا زياد خم شوند و يا در دسترسي مشكل داشته باشند.

 

به همين دليل يكي از بيشترين  سئوالاتي كه همواره پرسيده مي شود ارتفاع نصب شيرآلات بهداشتي و تجهيزات حمام و توالت و…. مي باشد. اين موضوع تا جايي اهميت دارد كه اگر به خوبي استاندارد مورد نياز رعايت نشود مي تواند در آينده مشكلات نصب و همچنين دكوراسيون خانه را نيز به همراه داشته باشد.



 

آنچه كه اهميت دارد اين است كه در زمان لوله كشي آب استاندارد هاي تعبيه شيرآلات بهداشتي در نظر گرفته شده باشد. از اين نظر كه امروزه با طراحي صفحه هايي استاندارد براي جانمايي شير ها كار تعبيه مكان شير ها راحت تر شده خيلي از نظر فاصله در نظر گرفته شده براي شير هاي پيسوار و يا رادياتور ها و … نگراني نداريم.

 

اين صفحات در اندازه هاي مناسب توليد مي شوند و تنها كافي است كه سر لوله ها با اتصالات نصب شيرها به اين صفحات اتصال داده شوند تا استاندارد فواصل از نظر باز بودن و يا پهنا رعايت شود. اين صفحات در اندازه هاي ?? سانتي ، ?? سانتي ، ?? سانتي و ? سانتي طراحي مي شوند كه هر كدام براي نصب شير ها در فواصل مشخص كاربرد دارند.

 

بطور مثلا براي نصب شيرهاي پيسوار فاصله ?? سانتي متري از ديوار استاندارد است كه با نصب زانوهاي شير هاي پيسوار بر روي اين صفحات و نصب لوله ها به اين شيرها مشكل اندازه دهانه مرتفع مي شود و تنها كافي است بصورت تراز بر روي ديوار نصب شود. از صفحات ?? سانتي متري براي رادياتور ها و حوله خشك كن استفاده مي شود و از صفحات ? سانتي متري براي شيرهاي تكي.

 

با انتخاب اين صفحات شابلوني اطمينان پيدا مي كنيم كه فواصل نصب شيرآلات به خوبي رعايت شده اند.

 

براي ديدن نمونه هاي مختلف شير آلات بهداشتي و كالاهاي كاربردي ساختماني به سايت چلونگر سر بزنيد.

 


برچسب: نكات مهم در نصب شيرآلات بهداشتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۱:۱۷ توسط:saman موضوع:

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش يازدهم

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش يازدهم

خريد اينترنتي كتاب – كاواك

آليو كيتريج | اليزابت استروت | مترجم: احسان شفيعي زرگر و سما قرايي | نشر گيسا

رمان آليو كيتريج در نظر ديگران، شخصيتي كله شق، مهربان و اغلب غيرقابل پيش‌بيني دارد. او كه معلمي بازنشسته در شهري ساحلي و كوچك در ايالت مين است، با بالاتر رفتن سنش تلاش مي‌كند تا با تغييرات ايجاد شده در زندگي‌اش كنار بيايد. او زني است كه به باطن زندگي اطرافيانش مي‌پردازد و موفقيت‌ها و شكست‌هايشان را عميقا نظاره مي‌كند. همسر آليو، پيروي فلسفه‌ي رواقي گري است و رابطه‌ي ميان آن‌ها، نه آن قدر متزلزل است كه از هم بپاشد و نه آن قدر مستحكم كه از آن، راضي و خشنود باشند.

دوره‌گردها |  پل هاردينگ | مترجم: مجتبي ويسي | انتشارات مرواريد

پيرمردي بر بستر در آستانه‌ي مرگ است. مرزهاي زمان كه در حافظه‌اش برداشته مي‌شود، او نيز به سوي گذشته‌اي دور رهنمون مي‌شود. هم آنجاست كه پدرش را باز مي‌يابد و از نو در قالب يك نوجوان فرو مي‌رود؛ بازمي‌گردد به زيستي سرشار از شگفتي و رنج…
رمان دوره‌گردها، مكاشفه‌اي قصيده‌وار است در باب عشق، فقدان، و زيبايي سهمگين طبيعت؛ اثري كه در آن واحد، هم مرثيه است، هم مالامال از شور زندگي.

جوخه زمان | جنيفر اگان | مترجم: فروغ تالوصمدي | انتشارات دردانش بهمن

جوخه‌ي زمان، كتابي درباره‌ي تعامل زمان و موسيقي، تاب آوردن و جان به در بردن است؛ درباره‌ي هيجانات و دگرگوني‌هايي است كه حتي با گذراترين نقطه‌هاي پيوستگي در سرنوشت انسان‌ها، به جريان مي‌افتند و بالفعل مي‌شوند. اين رمان، اثري زيركانه، تكان‌دهنده و هيجان‌انگيز از يكي از برجسته‌ترين نويسندگان زمان است. روايت يكپارچه و مسحوركننده ي جنيفر اگان، اتفاقات زندگي دو شخصيت را پي مي‌گيرد: بني سالازار، مردي سالخورده كه در گذشته، خواننده‌ي سبك پانك راك و تهيه‌كننده‌ي موسيقي بوده است و ساشا، زن جواني با مشكلات فراوان اما پرشور و اشتياق كه به تازگي به استخدام بني درآمده است.

 

?+


برچسب: برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش يازدهم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۹:۳۷ توسط:saman موضوع:

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش سيزدهم

تمام نورهايي كه نمي‌توانيم ببينيم | آنتوني دوئر | مترجم: مريم طباطبائيها | كوله پشتي

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/3204

«تمام نورهايي كه نمي‌توانيم ببينيم» رماني تخيلي و پيچيده با الهام از وقايع وحشتناك جنگ جهاني دوم است. وي باظرافت خاصي طبيعت انساني و قدرت ضد و نقيض فناوري را در رمان خود به تصوير كشيده است. جملات نويسنده هرگز از اوج به فرود نمي‌آيد و بيان خيره كننده جزييات داستان محشر است، داستاني كه ?? سال طول كشيد تا نويسنده آن را به اتمام رساند. داستان درباره يك دختر فرانسوي كور و يك پسر آلماني است كه هر دو سعي دارند بر فراز ويرانه‌هاي جنگ جهاني دوم زنده بمانند.

همدرد | ويت تان نون | مترجم: معصومه عسكري | كتاب كوله پشتي

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/3717

رمان همدرد، با ضرب آهنگ و تعليق موجود در داستان‌هاي جنايي و با نثري قابل مقايسه با نويسندگاني همچون گراهام گرين و سال بلو، حماسه‌اي شگرف از عشق و خيانت است. راوي داستان، يك كمونيست و جاسوسي دوجانبه است كه به گفته‌ي خودش، داراي دو ذهن مجزا است. او افسري فرانسوي-ويتنامي است كه پس از بازپس‌گيري شهر سايگون توسط ارتش ويتنام، به آمريكا آمده است و در حالي كه به همراه ساير پناه‌جويان ويتنامي در لس‌آنجلس، مشغول ساختن يك زندگي جديد است، به صورت پنهاني براي افسران ارشد كمونيست خود در ويتنام، جاسوسي مي‌كند. او تحت نظر قرار مي‌گيرد و براي جلوگيري از لو رفتن هويتش، مجبور به انجام و تحمل اعمال سخت و دردناكي مي‌شود…
 

راه آهن زيرزميني | كونسون وايت هد | مترجم: معصومه عسكري | كوله پشتي

مشاهده كتاب : https://www.cavack.com/Item/6079

كورا دختري‌ست كه در يك مزرعه پنبه در ايالت جورجيا برده است و كم‌كم قدم به دنياي زنانگي مي‌گذارد،دوره اي كه دردهاي بيشتري در انتظارش است.يك روز سزار،برده جديدي كه از ويرجينيا آمده، با او در مورد راه آهن زير زميني صحبت مي‌كند و با هم تصميم سختي مي‌گيرند: فرار. راه آهن زيرزميني،هم به سرزمين آزاد متصل مي شود، هم به سرزمين‌هاي موافق برده‌داري،و مي‌توان با سفر در اين راه‌آهن،چهره واقعي آمريكا را در آن دوران ديد. اما آن دو به كجا مي‌رسند و چه سرنوشتي در انتظارشان است؟

خريد كتاب اينترنتي از سايت كاواك

 

?+


برچسب: كتابهاي ترجمه شده توسط نجف دريابندري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۲:۵۱ توسط:saman موضوع:

نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن


نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن

انتخاب نرده آهني ديوار در واقع شامل نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه در واقع بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع نرده آهني  آشنا كنيم.

كاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت نرده آهني  را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي كنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي كه در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد كه كار خريد و فروش نرده آهني  را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در وسط شهر زندگي كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده كنيد.

اگر شما در خارج از شهر زندگي مي كنيد، نرده آهني  مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده كنيد.

 

نرده آهني  بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد نرده آهني  را خريداري كنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت كنيد.

 

ويژگيهاي نرده آهني

شما بايد در حين خريد نرده آهني  به نكته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد نرده آهني  حائز اهميت باشند.

جنس حفاظ يكي از مهم ترين موارد در انتخاب نرده آهني  است.

همانطور كه گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي كه در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه كه بايد بدان دقت كنيد اين است كه علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا نرده آهني  با ارتفاع بين يك متر تا يك متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است كه روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينكه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب كنيد اين نكته هم حائز اهميت است كه ارتفاع بايد به گونه اي باشد كه امنيت ساختمان را حفظ كند.

 

تراكم و نوع حفاظ آهني

تراكم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديك تر خواهد بود. تراكم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. نرده آهني  به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود كه از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.

منظور از نرده تراس و بالكن  چيست؟

آيا ميدانيد كه يكي از بهترين راه هايي كه شما توسط آن مي توانيد خانه و ساختمان خود را محفوظ كنيد استفاده از نرده تراس و بالكن  است؟ اين نوع حفاظ ها معمولا به شما كمك خواهند كرد كه به آساني هرآنچه را كه نياز است براي حفظ امنيت ساختمان خود ايجاد كنيد. معمولا اينطور گفته مي شود كه امروزه انواع مختلفي از حفاظ ها به بازار عرضه شده است كه نرده تراس و بالكن  تنها يك مدل از آن هاست. البته همچنان هم امنيت اين نوع حفاظ ها نسبت به سايرين بسيار بيشتر است.

 

نرده تراس و بالكن  چيست؟

زماني كه مي گوييم نرده تراس و بالكن  در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده تراس و بالكن  گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به نرده تراس و بالكن  نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد. در اين بخش مي خواهيم شما را با انواع نرده تراس و بالكن  آشنا كنيم.

نرده حفاظ بالكن آكاردئوني

درب آكاردئوني يكي از انواع حفاظ هاي آهني است كه در طرح هاي مختلف وجود دارد. در واقع اين نوع حفاظ ها تا حد بسيار زيادي امنيت را براي شما ايجاد خواهند كرد و عمده استحكام آن ها نيز ناشي از تسمه هاي عمودي است. به طور معمول اين نوع درب ها در نوع سه گل وچهارگل توليد مي شوند كه البته نوع سه گل آن ها بيشتر مورد استفاده است. در طرح هايي كه ارتقا يافته اند اما سه رديف لوزي با چهارخم براي آنها وجود دارد كه براي رفع نقص هاي احتمالي توليد شده است. اين نوع تسمه ها به هم جوش داده مي شوند و در عين اينكه زيبايي را دوچندان مي كند طرح هاي جديد استحكام بيشتري را نيز به خانه و ساختمان شما خواهند داد.

 

نرده حفاظ تراس و بالكن حفاظ شاخ گوزني

يكي از انواع مورد استفاده حفاظ بالكن ، حفاظ شاخ گوزني است. امروزه همانطور كه ميدانيد براي حفظ امنيت مكان هاي مختلف مانند منازل و همچنين مكان هاي تجاري از دوربين هاي مداربسته استفاده مي شود. البته هنوز هم استفاده از اين نوه حفاظ ها و به ويژه نرده تراس و بالكن  از سايرين مهم تر است چرا كه گفته مي شود امنيت را تضمين خواهد كرد. علاوه بر اين مي توان حفاظ ليليوم، حفاظ نيزار، حفاظ هاي بوته اي و همچنين حفاظ هاي آبشاري را نيز نام برد. پيشنهاد ما به شما اين است كه امنيت ساختمان خود را با نصب حفاظ هاي آهني تامين كنيد.

حفاظ شاخ گوزني اما ساختاري متفاوت نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد و ميتوان گفت كه با نرده هاي قديمي متفاوت است. آنچه بايد بدانيد اين است كه سر حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار نيز هستند كه توسط افرادي جوش داده ميشوند كه در اين زمينه متبحر اند. اين نوع حفاظ ها به صورت متراكم در طول و عرض هاي مختلف و همچنين رنگ هاي مختلف ساخته مي شوند. حفاظ شاخ گوزني يك ظاهر زيباي دارد كه به سر ديوار ساختمان ها يك جنبه امنيتي مي دهد و به دليل تراكم و همچنين تيز بودن باعث مي شود كه عبور از روي آنها غير ممكن باشد.

نرده تراس و بالكن  بوته اي

يكي ديگر از انواع حفاظ هاي آهني، حفاظ بوته اي است. شكل اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل يك بوته آهني خواهد بود كه با توجه به سختي هايي كه دارد ميتوان گفت كه به هيچ وجه امكان پذير نخواهد بود. اين نوع حفاظ ها معمولا به شكل شاخه هاي پرپيچ و بسيار تيز هستند.

نرده فرفورژه و بالكن و تراس

يكي ديگر از انواع نرده تراس و بالكن ، فرفورژه است كه همانطور كه از نام آن پيداست براي شما يك نيزار را تداعي خواهد كرد. اين نوع حفاظ ها در عين اينكه زيبايي را براي ساختمان شما ايجاد خواهند كرد برتري هاي خاصي نسبت به حفاظ شاخ گوزني دارد كه علاوه بر امنيت ميتوان آن را يك دكوراسيون خوب و عالي نيز دانست. نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه اين نوع حفاظ ها بايد توسط افرادي در اين زمينه طراحي و ساخته شوند كه متبحر هستند چرا كه كار جوش هاي آن ها نيز بايد بسيار عالي انجام شود.

انواع بسيار ديگري از نرده تراس و بالكن  نيز وجود دارد كه برگرفته از الهامات طبيعت است. در بين اين انواع حفاظ ها، ميتوان گفت حفاظ ليليوم هم از جمله مهمترين هاست. از نظر امنيتي مي توان گفت كه اين نوع حفاظ ها داراي امنيت بسيار بيشتري نسبت به انواع ديگر حفاظ ها دارد. اين نوع نرده تراس و بالكن  معمولا به صورت دو رنگ ساخته و رنگ آميزي مي شود . محاسن بسيار و فوق العاده اي دارد كه از جمله آنها ميتوان به امكان گسترش از مركز را مي دهد كه شما ميتوانيد توسط آن ارتفاع هاي دلخواه را فراهم مي كند.

مزيت هاي استفاده از حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان

در صورت خريد حفاظ آكاردئوني آهن ايرانيان  يا هر محصول ديگر توليدشده در اين شركت، شما مي توانيد از مزاياي زير بهره مند گرديد:

1.    ايمني حاصل از دست رنج و تلاش هاي بي وقفه كادري مجرب در گروه آهن ايرانيان
2.    استحكام فوق العاده بالاي درب آكاردئوني و نيز پرچ هاي آن
3.    بدون هيچ گونه ايجاد سر و صدايي به هنگام باز و بسته كردن درب
4.    قيمت بسيار بهينه و مناسب درب هاي توليد شده در اين شركت معتبر
5.    حمل و نصبي رايگان و بسيار ساده در كوتاهترين زمان ممكن
6.    امكان بهره مندي از درب هاي تك جداره و دوجداره
7.    امكان بهره مندي از رنگ بندي هاي متنوع و جذاب
8.    بهره مندي از خدمات پس از فروش

و نيز بسياري ديگر از امكانات و قابليت هايي كه با خريد حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  مي توانيد

از آن ها نهايت استفاده را داشته باشيد.

بنابراين اگر به جهت ارتقاي سطح امنيتي منزل خويش به دنبال راه چاره اي هستيد و مي خواهيد

در كمال آسايش و آرامش شب را به صبح رسانده،

بهترين كار تماس با مسئولين فروش حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  است

تا محصول مورد نظر را با توجه به ارتفاع و عرض درب منزل شما و نيز با توجه به مدل و طرح هاي پيشنهادي

خود مي توانيد سفارش دهيد تا به اين منظور از دوام و استقامت بالا و نيز زيبايي ظاهري و منحصر

به فرد درب ها با رنگ بندي هاي متفاوت و جذاب و نيز امنيت و آسايش بيشتر حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان

كار را به كاردان آن سپرده تا خيال خود را از همه جهت كاملا راحت و آسوده خاطر نماييد.

بنابراين در يك كلام ايمني كار را به آهن ايرانيان  بسپاريد تا با توليد درب هاي آكاردئوني

و نيز پنجره هاي آهني و ساير حفاظ هاي آهني درب و پنجره در قالب مدل ها و طرح هاي

متنوع بنا بر سليقه شخصي خويش، سد محكمي در برابر سارقين پديد آوريد.

 

 

درب آكاردئوني دوجداره خدمتي ارزنده از شركت آهن ايرانيان

شركت آهن ايرانيان  در راستاي توليد انواع و اقسام درب و پنجره هاي آهني

با بيش از ???? پروژه موفق در سطح كشور افتخار اين را دارد كه براي نخستين

بار درب آكاردئوني دوجداره را توليد و روانه بازار نموده است تا مشتريان زيادي

را به سمت خويش جلب نموده تا با خريد اين نوع درب از مزيت هاي فوق العاده

بالا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن نهايت بهره را ببرند. درب آكاردئوني دوجداره

توسط توليدكنندگان شركت آهن ايرانيان  به اين صورت ساخته و طراحي شده است

كه داراي ? خم پرس جوش مي باشد كه همين امر سبب استحكام بالاي آن مي باشد

و برخلاف برخي از درب هاي ديگر هيچ گونه لرزش و تكاني هم ندارند كه اين از مزيت هاي

اين نوع از درب هاي آكاردئوني مي باشد. علاوه بر آن با قابليت هاي بالايي همچون:

طراحي توليد سازه هاي قوس دار و محدب، پوشش انواع رنگ، قابليت استفاده

از قفل مخفي بسيار مستحكم و قابل تعويض و… توانسته است خيلي زود جاي

خود را در اكثر خانه هاي امروزي مستحكم سازد.

بنابراين شما مي توانيد با خريد حفاظ آكاردئون آهن ايرانيان  پيشنهادها و سفارش هاي

مد نظر خويش را مبني بر ساخت و طراحي درب و پنجره هاي آكاردئوني مطرح سازيد

تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي گردد و پس از نصب و اجراي اين نوع از

درب و پنجره هاي آهني از هر گونه سرقت و يا مشكلات زياد ديگري جلوگيري به عمل آوريد

كه ممكن است آسايش و آرامش شما را براي مدتي به طور كلي بر هم زند.

تأثير حفاظ نرده شاخ گوزني  بر زيبايي ساختمان


با ارتقاي سطح دانش معماري در كشور، شاهد رشد چشمگيري در زيبايي نماي ساختمانها و استفاده از مصالح مختلف براي اين كار هستيم.

يكي از مصالح ساختماني كه براي زيبايي نماي ساختمان استفاده ميشود و از قيمت مناسبي نيز برخوردار ميباشد حفاظ شاخ گوزني است.

درواقع با جوش دادن ميلگردهاي نوك تيز به شكلي مانند شاخ گوزن، و نصب بر روي ديوار و رنگآميزي زيباي متناسب با رنگ نماي ساختمان، يكي از مصنوعات زيبا و چشمنواز دنياي معماري حاصل ميشود كه جداي از امنيت، چشم هر رهگذري را به خود جلب ميكند.

درواقع حفاظ نرده شاخ گوزني  را ميتوان جزء تكنيكهاي نسل جديد براي زيباسازي ساختمانها دانست
كه يكي از انواع حفاظ ساختمان به شمار رفته، طول عمر زيادي نيز دارد و نيازمند تعمير و نگهداري نيز نميباشد و اينكه قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  نسبت به ساير محصولات مشابه بسيار مناسب تر ميباشد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  براي انواع نماهاي كامپوزيت، سنگي يا فلزي قابل پيادهسازي است.
سازنده ميتواند با تغيير ارتفاع و تراكم، حفاظ نرده شاخ گوزني  را كاملاً مطابق سليقهي خريداري كه سفارش ساخت حفاظ ساختمان را داده، بسازد تا با نماي ساختمان وي همخواني كاملي داشته باشد.

بعلت تغييرات قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  لازم است با ما تماس حاصا نماييد تا ضمن ارايه مشاوره مناسبترين قيمت حفاظ نرده شاخ گوزني  را دريافت نماييد.

حفاظ نرده شاخ گوزني

 

مراحل ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  :


ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  ، با توجه به سفارش و نياز مشتري و نوع ديوار ساختماني كه حفاظ نرده شاخ گوزني  و حفاظ بايد نصب شود در ابعاد مورد نياز وي قابل ساخت و توليد است.

ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  مانند ساختن ساير انواع حفاظ ساختمان داراي مراحلي به شرح زير ميباشد:
ابتدا سازنده حفاظ به خريداري ميلگردها از سازنده ميلگرد و انتقال آنها به محل توليد حفاظ و ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  اقدام ميكند.

سپس ميلگردهاي خريداري شده در سايزهاي متفاوت و مطابق نياز براي ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  برشكاري ميشوند
( بايد از گيوتين استفاده شود تا شاخههاي اصلي و فرعي و شاخكهاي كوتاه بصورت زاويهدار بريده شده و به اندازه كافي تيز و برنده باشند).

جهت شكلدهي و خمكاري قطعات حفاظ، از دستگاه پرس استفاده ميكنند.

پس از خمكاري و شكلدهي، قطعات آماده شده تحويل جوشكار خواهند شد
تا اتصال قطعات براساس سفارش مشتري انجام شود (براساس تراكم، ارتفاع و چيدمان منظم سفارش شده). سپس مرحله پخت در كوره ميرسد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ فرفورژه پنجره

بعد از انجام جوشكاري و رنگآميزي پس از پاشيدن رنگ پودري
حفاظ داخل كوره پخت شده و در انبار قرار داده ميشود.

در اين مرحله كار ساخت به پايان رسيده و حفاظ نرده شاخ گوزني  ساخته شده آماده حمل به مكان نصب و انجام كارهاي نصب حفاظ ساختمان بر روي ديوار يا درب ميباشد.

منبع : حفاظ روي ديوار


برچسب: نرده آهني ديوار و انواع محافظ نرده بالكن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۲:۴۳ توسط:saman موضوع:

خروپوف چيست، مهمترين دليل خروپوف، بهترين راه درمان خروپف

خروپوف چيست، مهمترين دليل خروپوف، بهترين راه درمان خروپف

kh6q_w8.jpg

خروپوف مي‌تواند خواب شبانه‌ي‌ شما را دچار مشكل كند. و يا براي اطرافيانتان مشكل به وجود بياورد، براي جلوگيري از مسائل مرتبط با خروپوف در اين مقاله در مورد علل آن و راهكارهاي از بين بردن و درمان خروپوف شبانه مطالبي را شرح داده‌ايم؟ اگر شما با مشكل خروپوف يا بي‌خوابي روبرو هستيد، به‌طوري‌كه در بسياري از مواقع اين مشكل زندگي‌تان را تحت تأثير قرار مي‌دهد همراه ما باشيد. بدن شما براي سالم بودن و سالم زيستن به بالاترين كيفيت خواب نياز دارد؛ از اين‌ رو، روش‌هاي متعددي براي بهبود وضعيت خواب و مقابله با مشكل خروپوف و كم‌خوابي وجود دارد.

تعدادي از افراد، تنها با به‌كار بردن يكي از اين روش‌ها مي‌توانند وضعيت خواب خود را بهبود بخشند، درعين‌حال برخي ديگر نيازمند به‌كار بردن روش‌هاي بيشتري براي دست‌يابي به اين مهم هستند. پيش از مراجعه به پزشك، روش‌ها و ترفندهاي شگفت‌انگيزي براي از بين بردن خروپف‌هاي شبانه را امتحان كنيد.‏

خروپوف چيست؟

در دستگاه تنفسي فوقاني بدن هنگام خواب ارتعاش‌هايي انجام مي‌گيرد كه مي‌تواند به دليل مشكلات بيني، اضافه‌وزن، قرارگيري نامناسب سر بر روي بالش و يا استفاده از بالش و تشك نامناسب باشد. اين ارتعاش‌ها صدايي ايجاد مي‌كنند، كه به آن خروپوف مي‌گويند.

ارتعاش‌هايي كه صداي خروپوف را ايجاد مي‌كنند، مي‌توانند در هر بخش از دستگاه تنفسي فوقاني، مانند نرم‌كام (سقف دهان) يا پشت گلو ايجاد شود. و خروپوف را ايجاد كند.‏

معرفي روش‌هايي براي بهبود وضعيت خواب، و رهايي از خروپوف

خروپوف به دليل قرارگيري نامناسب سر و گردن اتفاق مي‌افتد، اغلب دليل اصلي صداهايي كه در شب از دهان شنيده مي‌شود. استفاده نامناسب از بالش است. و يا قرارگيري نامناسب بدن، باعث آن مي‌شود. گاهي كاركرد دستگاه تنفسي در شب دچار مشكل شده و دليل اين صداها است.

درمان خروپف شبانه، استفاده از تشك و بالش مناسب و قرارگيري درست سر، بر روي بالشي استاندارد است. بالش‌هاي طبي گزينه مناسبي براي درمان خروپف شبانه هستند.‏

استفاده از بالش و تشك مناسب

يكي از روش‌هاي مناسب براي بهبود وضعيت خواب شما، استفاده از بالش و تشك مناسب استتشك كلبك تركيه و تشك بست تركيه مي تواند گزينه مناسبي باشد. در اين حالت، خواب به‌صورت ناگهاني به سراغ شما خواهد آمد. امكان تنفس بهتر به دليل قرارگيري مناسب سر، راه‌حل مفيدي براي رهايي از خروپوف است.

يكي از ترفند شگفت‌انگيز براي از بين بردن خروپف‌هاي شبانه، جا به جايي سر، بر روي بالش است، اگر بر روي پهلو بخوابيد احتمال خروپف‌هاي شبانه كمتر مي‌شود. استفاده از بالش مناسب و استاندارد در اين مورد بسيار مفيد خواهد بود. كالاي خواب استاندارد را مي‌توانيد از فروشگاه كالاي خواب بست كلبك تهيه كنيد.‏

استفاده از چانه بند ضد خروپف

يكي ديگر از روش هاي درمان خروپف در واقع استفاده از چانه بند خروپف است كه براي بعضي از افراد كارامد بوده ولي بعلت اينكه بسياري از افراد عادت ندارند كه چانه بند را ببندند، شبها نمي توانند با بستن چانه بند بخوابند. امروزه با پيشرفت علم راه كار ها و محصولات بسيار زيادي براي رهايي از اين مشكل عرضه و توليد شده اند كه بسياري از آن ها علي رغم هزينه بالا هيچ گونه تأثيري ندارند.

انجام فعاليت ورزشي

وزن زياد يكي از دلايل عملكرد نادرست سيستم تنفسي فوقاني، و در پي آن خروپوف شبانه است. ورزش براي رهايي از خروپوف راهي مناسب محسوب مي‌شود. خروپوف مضر نيست. به جز مواقعي كه شما اضافه‌وزن داريد. و در طول خواب شبانه براي حدود 10 ثانيه تنفس را متوقف مي كنيد، اگر اضافه‌وزن داريد. با كاهش آن به خواب خوب كمك خواهيد كرد. براي داشتن خواب باكيفيت، انجام فعاليت ورزشي و بدني چند ساعت قبل از خواب توصيه مي‌شود.

در واقع، هنگامي‌كه واقعاً خسته هستيد، مغز شما به‌سرعت به مرحله خواب عميق مي‌رسد. و درنتيجه كيفيت خواب شما در طول شب افزايش مي‌يابد. فراموش نكنيد كه زمان مناسب براي ورزش ساعت 18 است. از سويي ديگر، بدن در هنگام خواب دچار كاهش درجه حرارت مي‌شود؛ اما افرادي كه از بي‌خوابي رنج مي‌برند، فاقد اين فرايند طبيعي در بدن خود هستند؛

بنابراين انجام نرمش‌ها و حركات كششي سبك قبل از خواب، سبب افزايش و جبران افت درجه حرارت بدن شما در ساعات خواب مي‌شود. همچنين شما با انجام ورزش مي‌توانيد وزن خود را كاهش داده و به عملكرد سيستم تنفسي خود كمك كنيد، گاهي كاهش وزن باعث از بين رفتن خروپوف شبانه مي‌شود.

خواب منظم و راحت در روند سلامتي شما مؤثر است.

 

 

 

 

دوش آب گرم قبل از خواب

دوش آب گرم، يكي ديگر از روش‌هاي تنظيم درجه حرارت بدن در هنگام خواب است. بررسي‌هاي علمي نشان مي‌دهد كه گرفتن حمام آب گرم 2 الي 3 ساعت قبل از خواب، علاوه بر كاهش درجه حرارت بدن، سبب توليد هورمون ملاتونين، براي تنظيم چرخه خواب‌ و بيداري مي‌شود.

ما توصيه مي‌كنيم كه پس از انجام حركات ورزشي، دوش آب گرم را به‌عنوان عادات روزانه خود انجام دهيد. به اين ترتيب سيستم عصبي و سيستم تنفسي شما بهبود يافته و به راحتي مي‌خوابيد. و در واقع دوش گرفتن روشي براي حل مسائل و اختلالات خواب از جمله درمان خروپف شبانه است.‏

رژيم غذايي سَبُك و سالم

رعايت اصول و روش صحيح غذا خوردن، ارتباط تنگاتنگي با بهبود وضعيت خواب شما دارد. طبق پژوهش‌هاي علمي صورت گرفته، مصرف كمتر مواد غذايي حاوي فيبر در طول روز، اختلالاتي را در وضعيت خواب افراد ايجاد مي‌كند. همچنين، مصرف مواد غذايي پرچرب، علاوه بر خواب‌آلودگي افراد در طي روز، سبب بُروز مشكلاتي در هنگام خوابيدن مي‌شود.

از ديگر نكات مهم براي مقابله با خروپوف شبانه عدم مصرف بيش‌ازحد نوشيدني‌هاي گازدار، انرژي‌زا و كافئين دار مانند قهوه و چاي و نوشابه است.‏

روش صحيح غذا خوردن ارتباط تنگاتنگي با بهبود وضعيت خواب دارد.‏

عدم استفاده از وسايل الكترونيكي در هنگام خواب

‏ طبق مطالعات انجام‌شده، نور آبي حاصل از لوازم الكترونيكي مانند لپ‌تاپ، گوشي تلفن، تبلت و تلويزيون باعث ارسال پيام بيدار ماندن به مغز مي‌شوند. و علاوه بر اين، به‌عنوان تهديدي جدي براي سلامت افراد به شمار مي‌روند. همچنين استفاده بيش‌ازحد از تلفن همراه در طول روز بر روي كيفيت خواب شبانه تأثيرگذار است.

به همين علت، در صورت استفاده مداوم از تلفن همراه در هنگام روز، مشكل بيشتري براي خوابيدن خواهيد داشت. اگرچه ممكن است اين مورد به خروپوف مربوط نباشد ولي به خواب آرام كمك مي‌كند، هر چه خواب فرد در آرامش باشد، امكان خروپوف نيز كاهش مي‌يابد.‏

نحوه قرارگيري سر بر روي بالش

خروپوف گاهي موقت است. و تنها به دليل قرارگيري نادرست سر، اگرچه تكرار آن نشان‌دهنده مشكلي غير مهم در دستگاه تنفسي است. ولي حل آن مي‌تواند به آرامش فرد و اطرافيانش كمك كند. رهايي از خروپوف گاهي به سادگي با استفاده از بالش و تشك طبي و مناسب محقق مي‌شود.

درمان جديد خروپف، استفاده از وسايل خواب مناسب است. كه به راحتي، سر بر روي بالش قرار گرفته و با ارتفاع مناسب، مانع از ايجاد ارتعاش‌هاي اضافي در پشت گلو و نرم‌كام مي‌شود. درمان خروپف شبانه با استفاده از كالاي خواب مناسب، روشي كارآمد براي خوابي آرام است. مي‌توانيد از فروشگاه كالاي خواب بست كلبك، كالاي خواب مناسب خود را تهيه كنيد. كه در از بين بردن خروپف مفيد هستند.‏

اگر كه مطالب اين مقاله براي شما مفيد بود و به شما كمك كرد تا از شر خروپف خلاص شويد. ميتونيد مقاله ‏10 ويژگي براي خربد بهترين تشك براي خواب راحت‏ رو نيز مطالعه كنيد. كه اون مقاله هم براي شما مفيد خواهد بود. و به شما كمك ميكنه كه با ويژگي هاي بهترين كالاي خواب آشنا بشين و بتونين بهترين تصميم در زمينه خريد محصولات خواب و آرامش خود بگيريد. ‏

نتيجه‌گيري

خواب منظم و راحت در روند سلامتي شما مؤثر است؛ زيرا تنها راهكار ساده و كارآمد براي احياي بدن پس از يك روز سخت‌كاري است.

درعين‌حال كه خواب باكيفيت در حفظ سلامت بدن و تقويت قواي ذهني نقش بسزايي دارد؛ اما گاهي به دلايلي همچون استرس و فشارهاي عصبي حاصل از وقايع روزمره زندگي، الگوي صحيح خواب شما دچار اختلال مي‌شود. تعيين زمان مشخصي براي خوابيدن و بيدار شدن همانند ساير راهكارهاي علمي ارائه‌شده در اين مقاله به شما كمك مي‌كند تا خواب بهتر و باكيفيت‌تري داشته باشيد.‏

منبع: https://bestkelebek.ir/


برچسب: خروپوف چيست، مهمترين دليل خروپوف، بهترين راه درمان خروپف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۱:۴۸ توسط:saman موضوع:

راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر

راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر)

 

اگر بخواهيد يكي از بهترين اختراعات بشر در قرن 21 را نام ببريد جز اولين چيزهايي كه به ذهنتان مي‌آيد چه مي باشد؟ بله، درست حدس زديد، اپلكيشن هاي مسيرياب ! تنها كافي مي باشد تا مقصد خود را به آن ها بدهيد، در اين صورت بهترين و خلوت ترين مسير زير دستان شما مي باشد. فقط يك مشكل بزرگ هم با اين راحتي بي‌سابقه  در آن ها وجود دارد:

اين تكنولوژي امكان دارد شما را به كشتن بدهد.

طبق آماري كه پليس راهنمايي و رانندگي اعلام كرده است، عدم تمركز در حين رانندگي يكي از علت هاي شماره 1 در بيشتر تصادفات رانندگي در شهرهاي بزرگ مي باشد. با توجه به محبوبيت بالاي اپليكيشن هاي مسيرياب، ميتوانيد بگوييد كه استفاده از آن ها در حين رانندگي سهم بزرگي  از مرگ و مير جاده اي را تشكيل ميدهد.

امكان دارد اين اطلاعات كمي شما را ناراحت كند ولي اصلاً نگران نباشيد، اين مقاله قرار نيست آماري از كشته هاي ماشيني به شما تحويل دهد؛ به جاي آن قصد داريم يك راه حل ساده براي اين معضل بزرگ به شما پيشنهاد دهيم

خريد هولدر موبايل؛ راه حلي ساده براي مشكلي خطرناك

نگهدارنده گوشي يا هولدر موبايل (Cellphone Car Mount) مي تواند خطر عدم تمركز در رانندگي را تا حد زيادي كاهش دهد. شما در حين كار كردن با اين وسيله ديگر مجبور نيستيد چشم تان را از مسير برداريد و اين يعني تمركز شما در رانندگي به خوبي حفظ ميگردد.

اگر فراموش نكرده باشيد گفته بوديم كه نبود تمركز عامل شماره يك در تصادفات  مي باشد و اگر وسيله اي بتواند حين رانندگي تمركز ما را حفظ كند، كار بزرگ و مهمي كرده است. البته اين تنها مزيت هولدر موبايل نمي باشد.

 

مزاياي ديگر استفاده از هولدر گوشي هوشمند:

هولدر pop socket موبايل با شاسي

o موبايل شما را از هرگونه آسيب و ضربه فيزيكي محافظت ميكند

o باعث ميشود گوشي شما به جاهاي خطرناكي مانند زير پدال ها ليز نخورد

o ديد شما به مسير جلو محدود نميشود

o دسترسي شما به گوشي موبايل آسان تر و سريع تر است

براي خريد انواع هولدر و ديدن نمونه هاي آن ميتوانيد به مراكز خرده فروشي لوازم جانبي موبايل مراجعه كنيد و يا از طريق اينترنت ، فروشندگان لوازم جانبي موبايل از جمله ديجي فرست كه يك فروشگاه آنلاين عرضه لوازم جانبي موبايل مي باشد از طريق اينترنت و خريد اينترنتي اقدام به خريد خود بكنيد و از بين محصولات آن، اقلام مورد نياز خود را خريداري كنيد.


برچسب: راهنماي خريد پايه نگهدارنده گوشي(هولدر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۰:۳۱ توسط:saman موضوع:

آيا استرس مي تواند باعث سرطان شود؟

آيا استرس مي تواند باعث سرطان شود؟
سرطان دومين عامل مرگ و مير در ايالات متحده است و شواهدي وجود دارد كه نشان مي دهد استرس مي تواند يك عامل مؤثر در اين بيماري باشد. ماساژ درماني باعث كاهش استرس و تقويت سيستم ايمني بدن مي شود. آيا اين بدان معني است كه ماساژ مي تواند بروز و شدت سرطان را كاهش دهد؟ در مورد ارتباط بين سرطان ، استرس و نحوه كمك به ماساژ درماني اطلاعاتي كسب كنيد.
براساس آمار انجمن سرطان آمريكا ، بيش از 1500 آمريكايي هر روز در اثر سرطان مي ميرند. اين دومين علت شايع مرگ است كه فقط از بيماري قلبي فراتر رفته است. براي زنان سرطان پستان شايع ترين و براي آقايان سرطان پروستات است. خبر خوب اين است كه ميزان بقاي پنج ساله براي كليه سرطانهاي تشخيص داده شده بين سالهاي 1999 تا 2005 ، 60 درصد است كه در سالهاي ابتدايي 50 درصد است.
محققان هيچ يك از اين عوامل را علت سرطان نمي دانند. انواع مختلف سرطان از نظر آماري و عوامل موثر در آن متفاوت است. به عنوان مثال ، بين سيگار كشيدن و سرطان ريه ارتباط قوي وجود دارد. چاقي احتمال ابتلا به سرطان را نيز افزايش مي دهد ، مانند قرار گرفتن در معرض برخي عوامل محيطي مانند آزبست يا بنزن. ديگر آمار علت و معلوليت گريزان است.
اگرچه شواهد تاكنون غيرقابل قطعيت بوده و غالباً بحث برانگيز بوده اند ، بسياري از محققان ، پزشكان و بيماران بر اين باورند كه مقادير بالاي استرس مزمن ممكن است باعث شود و يا حداقل ، يك هواي ايده آل در بدن ايجاد شود تا سلول هاي سرطاني تكثير يابند.
سرطان چيست؟
سرطان يك اصطلاح عمومي است كه براي بيماريهايي كه سلولهاي غير طبيعي بدون كنترلهاي بيولوژيكي معمول تقسيم مي شوند مورد استفاده قرار مي گيرد. اين سلول ها قادرند به بافت هاي ديگر حمله كرده و از طريق گردش خون و لنف در سراسر بدن پخش شوند. موسسه ملي سرطان بيش از 100 نوع سرطان را ذكر كرده است كه مي توانند به پنج طبقه بندي اساسي تقسيم شوند:
سرطان - سرطاني كه منشا آن در پوست يا پوشش اندامهاي داخلي است.
ساركوم - سرطاني كه منشاء آن در بافت همبند مانند استخوان ، غضروف ، چربي ، ماهيچه و رگهاي خوني است.

gzwn_k.jpg
لنفوم و ميلوما - سرطانهايي با منشاء سيستم ايمني بدن
سيستم عصبي مركزي سرطان را از بين مي برد - سرطان هايي كه در مغز و نخاع شروع مي شوند
تقسيم غير طبيعي سلول ها مي تواند نتيجه بسياري از موارد باشد. ممكن است DNA يك سلول آسيب ديده يا به نوعي تغيير كند و باعث ايجاد جهش در رشد و تقسيم سلول شود. اين مي تواند تومور ايجاد كند. همه تومورها سرطاني نيستند و همه سرطان ها تومور ايجاد نمي كنند. (به عنوان مثال لوسمي تومور ايجاد نمي كند.) فقط تومورهاي بدخيم به دليل توانايي متاستاز يا گسترش آن از ناحيه اي از بدن به ناحيه ديگر به عنوان سرطان شناخته مي شوند.


نقش استرس در سرطان
اگرچه نتايج تا حدودي غيرقابل اطمينان و در بعضي مواقع متناقض بوده است ، در مورد ارتباط احتمالي بين استرس و سرطان ، اكتشافات جالبي وجود دارد. مدتهاست كه اعتقاد بر اين است كه بدن انسان سلولهاي سرطاني دارد كه بيشتر اوقات در بدن گردش مي كنند. در يك فرد سالم و داراي سيستم ايمني قوي ، اين سلول ها بطور مداوم تحت نظارت و بررسي قرار مي گيرند يا از بين مي روند. سپس اين سؤال مطرح مي شود كه چرا فقط درصد معيني از جمعيت به سرطان مبتلا مي شوند و در صورت وجود هر كاري مي توان براي پيشگيري از آن اقدام كرد؟ استرس در كجا بازي مي شود؟ آيا استرس دليل سرطان است ، يا اين صرفاً يك محصول جانبي اين بيماري است؟
فرد تحت استرس مقادير زيادي كورتيزول و اپي نفرين (آدرنالين) توليد مي كند ، كه نشان داده شده است كه سلول هاي سرطاني (بخصوص پستان و پروستات) در برابر مرگ مقاوم است. به عبارت ديگر ، افزايش سطح اين مواد به سلولهاي سرطاني كمك مي كند تا رشد كنند و اين باعث كاهش كارآيي درمان هاي سرطاني مي شود ، باعث مي شود سلول هاي سرطاني سريعتر رشد كنند و حتي ممكن است سلول هاي سرطاني را به جاي طبيعي نابود شدن رشد دهند.
در حالي كه استرس ممكن است دليل مستقيمي در سرطان نباشد ، استرس طولاني مدت مي تواند منجر به تصويب رفتارهايي شود كه از طرف افراد شناخته شده هستند و احتمال افزايش سرطان در طول زندگي مانند سيگار كشيدن ، پرخوري و سوء استفاده از مواد مخدر يا الكل را افزايش مي دهد.

منبع : http://tebsonati98.tibablog.ir


برچسب: آيا استرس مي تواند باعث سرطان شود؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۷:۰۳ توسط:saman موضوع: